wtorek, 28 marca 2017

Uwielbiam szarości!

Szarość jest piękna,elegancka,uniwersalna,dodaje klasy...
Ktoś powie,że jest nudna, nieciekawa,pospolita,smutna. A niech sobie mówi. Dla mnie to najpiękniejszy kolor. Dlatego szarych rzeczy w mojej szafie nie brakuje. Są i inne kolory,ale ten jest moim nr1. Królem kolorów!!!
Jak przystało na poważną drutomaniaczkę mam i szary sweterek . Niejeden! A ostatni mój udzierg to "Woodfords". Klasyczny,niezapinany,luźny. Absolutnie mój ulubiony!!! 
















Zrobiłam go z "Alpaki" Dropsa na  drutach nr 3,5. Zużyłam prawie 7 motków mięciutkiej,szarej włóczki, która wspaniale nadaje się na ten projekt, bo dzianina układa się miękko, jest elastyczna.

21 komentarzy:

  1. No no no - piękności prezentujesz Gosiu! :) Szary jest cudowny. I bardzo pasuje do tego projektu. Nie dziwie się, że ten sweter jest Twoim numerem jeden. Dla mnie też by taki był :)
    Pozdrawiam ciepło, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martusiu,dziękuję. Zachęcam do zrobienia sweterka.Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Świetny i kolor i fason nic dziwnego, że jest numerem jeden. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweterek jest w dodatku bardzo wygodny. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Ciekawy jest ten sweter a zwłaszcza tył:) Szarego swetra juz nie mam ale będzie zrobiony:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konstrukcja swetra jest bardzo ciekawa, a przy dzierganiu go nie można się nudzić. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Bardzo ciekawa konstrukcja sweterka. Kolorek szary jest bardzo uniwersalny. Bardzo lubię ten kolor.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szarość króluje w mojej szafie i nie tylko...

      Usuń
  5. Jak zwykle piękny :) Nie mogę się napatrzeć :) Szarość nigdy nie jest nudna w tak pięknym wykonaniu :) Oby więcej takich cudeniek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Robi się kolejny szary. Tym razem klasyczny.

      Usuń
  6. Piękny sweter i tak idealnie szary:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem,odcień tej szarości jest piękny. Polecam Alpakę Dropsa.

      Usuń
  7. Gosieńko, oczu oderwać nie mogę odkąd zobaczyłam Twój sweterek. Kolor dobrany idealnie(taki Twój), będzie pasował do każdej bluzki. Całuski serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Gabrysiu,wiesz,że uwielbiam szary i moja miłość do tego koloru nigdy nie umrze...

      Usuń
  8. Sweterek fantastyczny i nawet mam szarą alpakę dropsa a gdzie można zakupić wzór?
    Bradzo byłabym wdzięczna chociaż nie wiem czy potrafię go zrobić.
    Pozdrawiam serdecznie mila

    OdpowiedzUsuń
  9. PS:JUŻ ZNALAZŁAM -DZIĘKUJĘ !

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweterek jest cudny.Gdzie można zakupic wzór?Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór jest do nabycia na Ravelry. Trochę kosztuje,ale naprawdę warto! Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Super! tez sie przymierzam,już nawet wzór kupiłam ale mam lekkie obawy czy podołam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealnie piękny i idealnie Twój Małgosiu:-)

    OdpowiedzUsuń