niedziela, 12 marca 2017

"Chodź, pomaluj mój świat na żółto i na niebiesko..."


... zwłaszcza na niebiesko! W kolorze wiosennego nieba!
Tak się składa,że tęsknię za ciepłem, słońcem, krajobrazami nasyconymi wszelkimi kolorami.
Na razie pozostaje nam wprowadzić nieco koloru do garderoby. Ostatnio u mnie króluje ten niebieski sweterek, który zrobiłam już jakiś czas temu. A teraz wręcz nie rozstaję się z nim! Jest miły w dotyku, mięciutki, wygodny i prosty. Zrobiony z fantastycznej włóczki Malabrigo Sock w kolorze o wdzięcznej nazwie "Impressionist sky" . Włóczka godna polecenia i warta wydania każdej złotówki. Z pewnością kupię ją jeszcze raz,choć w innym kolorze. Tylko muszę się zdecydować... A z tym już gorzej!
















  Na sweterek zużyłam niecałe 3 motki - 3 precelki i jeszcze troszkę zostało na jakąś czapkę.
Robiłam go od góry z rękawami metodą "na C", na drutach nr 3. Dzierganie z tej włóczki to poezja...





15 komentarzy:

  1. Piękny sweterek.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny błękit:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Poza tym ostatnio wszędzie widzę ten kolor...To pewnie zasługa zbliżającej się wiosny:)

      Usuń
  3. Cudnie delikatny ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj,tak.A włóczka jaka delikatna. W nim czuję się jak w niebie...wśród chmur...

      Usuń
  4. Bardzo ładny sweterek, śliczny kolor :)
    Pozdrawiam, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu, fantastyczny, cudny i bardzo elegancki, uroczy w swej prostocie. Nie ma co przesadzać z formą, gdy treść- w tym przypadku włóczka -taka cudna,że aż przemawia i mieni się kolorem.Zachwycił mnie Twój projekt!Pozdrawiam druciarsko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabrysiu,szkoda,że nie widzisz jak się zarumieniłam. A włóczka, sama wiesz, jest fantastyczna. Uwielbiam ten sweterek. Buziaki!

      Usuń
  6. Pięknie Gosiu! A jak starannie wykonany :) Rewelacja :)
    Pozdrawiam ciepło, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, MArtusiu. Uwierz mi,że połowa sukcesu to włóczka. Podczas robótki zachowuje się znakomicie, Oczka układają się same- równiutko,płynnie. Nawet nie trzeba za bardzo blokować. Uwielbiam tę włóczkę! I jeszcze wspaniale zachowuje się w noszeniu-jest delikatna i prawie wcale nie mechaci się. Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Gosiu, sweterek jest piekny: prosty i elegancki. Starannosc wykonanie, te cudne wykonczenie dekoltu. Wlasnie wczoraj doszly do mnie 4 moteczki Socka w tym samym kolorze. Tez myslalam aby przerobic je na prosty rozpinany sweterek. I w zwiazku z tym pytanie: czy korzystalas z jakiegos gotowego wzoru? Takiego pieknego dekoltu nigdy jeszcze nie udalo mi sie zrobic. Zawsze sa zbyt plytkie i podchodza mi pod szyje. Mozna gdzies ten wzor nabyc? Pozdrawiam,ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, korzystałam z wzoru Justyny Lorkowskiej "Alecia Beth". Ominęłam ażurowe motywy, opierając się wyłącznie na konstrukcji. Wspaniale rozpisany schemat!Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Gosiu, dziekuje za reakcje. W takim razie zakupie sobie ten wzor i zabiore do dziergania. Milej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń